Sportage kirjoitti:Ehdottaisin pienenä kehitysideana värvin alokaskoulutusohjeiden päivittämistä sekä hieman värvin muiden sääntö- ja ohjesääntö -lappujen selkeyttämistä.

Kretschmann kirjoitti:Päivystysvuoro voisi olla pidempi

Kretschmann kirjoitti:Missä vaiheessa tulee 1. Jouk. & II käyttöön?

Kretschmann kirjoitti:Voisko meidänkin värviin kehitellä lappu jossa ilmoitetaan tulevista tapahtumista ja koulutuksista?

pohdiskelija kirjoitti:Poliisivoimien 5-vuotistapahtumasta inspiroituneena pohdin, että Suomen Armeija voisi järjestää myös tapahtuman, jossa olisi esimerkiksi erilaisia pelejä ja lisäksi voisi olla lisätietoa halukkaille liittyjille.
Uskon, että tällainen kampanja voisi houkutella uusia jäseniä liittymään ja vilkastuttaa aktiivisuutta huomattavasti sekä lisätä Suomen Armeijan näkyvyyttä.
Q&A jäseniltä olisi myös mielenkiintoinen pelien lisäksi tapahtumaan, ja sen avulla voisi muut saada lisätietoa Suomen Armeijan toiminnasta.

:.pussinen.: kirjoitti:pohdiskelija kirjoitti:Poliisivoimien 5-vuotistapahtumasta inspiroituneena pohdin, että Suomen Armeija voisi järjestää myös tapahtuman, jossa olisi esimerkiksi erilaisia pelejä ja lisäksi voisi olla lisätietoa halukkaille liittyjille.
Uskon, että tällainen kampanja voisi houkutella uusia jäseniä liittymään ja vilkastuttaa aktiivisuutta huomattavasti sekä lisätä Suomen Armeijan näkyvyyttä.
Q&A jäseniltä olisi myös mielenkiintoinen pelien lisäksi tapahtumaan, ja sen avulla voisi muut saada lisätietoa Suomen Armeijan toiminnasta.
Olen itse pyöritellyt pidemmän aikaa jo mielessäni esimiesten Q & A tapahtumaa, jossa esimiehille voisi esittää vapaasti kysymyksiä. Mutta täytyy pohtia ja ideoida näitä lisää.
pohdiskelija kirjoitti::.pussinen.: kirjoitti:pohdiskelija kirjoitti:Poliisivoimien 5-vuotistapahtumasta inspiroituneena pohdin, että Suomen Armeija voisi järjestää myös tapahtuman, jossa olisi esimerkiksi erilaisia pelejä ja lisäksi voisi olla lisätietoa halukkaille liittyjille.
Olen itse pyöritellyt pidemmän aikaa jo mielessäni esimiesten Q & A tapahtumaa, jossa esimiehille voisi esittää vapaasti kysymyksiä. Mutta täytyy pohtia ja ideoida näitä lisää.
Great minds think alike!
Olisi mahtavaa, jos tuollainen tapahtuman järjestäminen onnistuisi! Ymmärrän, että se voi olla haasteellista esim. aikataulujen takia.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa