Yleisiä palautteita

Palautelaatikko. Voit täällä anonyymisti eli vierailijana tai nimimerkillä antaa palautetta SA:sta, sen toiminnasta tai jostain muusta.

SANA ON VAPAA, MUTTA ASIALLISTA KIELTÄ KÄYTTÄEN!

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja -carpower- » 05.09.2014 15:33

Edelleen ylennyksestä on hyvin lyhyt aika, ei aktiiviset korpraalitkaan ylene aina kuukauden välein.. Ja viiminen "palkitseminen" tapahtui 17.8. Ite voit ottaa selvää mitä silloin on annettu. Ihan oikeesti tää sun itkus on nyt aivan turhaa.
-carpower-
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
 
Viestit: 1544
Liittynyt: 17.10.2013 19:43
Paikkakunta: Sillan alla

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja kingrock » 06.09.2014 22:29

Mut vois pikkuhiljaa ylentää hei !! Oon ollu tosi aktiivinen ja oon fiksumpi ku bad-luigi !! Et sinänsä ihmettelen etten viel oo saanu
19December91 kirjoitti:King on sellanen kakka housu joka istuu aulassa ja kuvittelisi pääsevänsä armeijaan mutta turha toivo hän voisi vaihtaa ajan vietto paikaksi vaikka sen G16 armeijan


timmioakmen kirjoitti:Yhyy kingrock aina dissaa meitä
kingrock
Aktiivinen
 
Viestit: 198
Liittynyt: 24.07.2013 20:51

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Vannesaha » 07.09.2014 12:07

Kingrockki korkeintaan voidaan ylentää aulapeelosta ylijumalaksi, mitä ylkkään on tullakseen, toki hän voi ylentää itse itsensä ;)

Mutta itse asiaan. SA:n ylenemiskäytäntö kautta aikain ollut ehkä SA:n suurimmista kompastuskivistä niin miehistön, kuin esimiehistönkin keskuudessa, tosin edellämainitusta hieman vähemmän. Komentajan valta omassa armeijassaan on kaikkivoipa. Hän voi halutessaan ylentää upseerinkin vaikka viikon välein, jos hän niin haluaa, koska hän on se, joka näistä ylennyksistä sen lopullisen päätöksen tekee. Yksi syy siihen, miksei hän ylennä upseeristotason henkilöä viikon välein on se, koska on sanomattakin selvää, että seurauksena siitä olisi kunnon paskamyrsky SA:ssa, joka johtaisi siihen, että porukkaa joko eroaa tai katoaa reserviin massiivisena ryppäänä. Kaiken tämän myräkän taustalla on meille kaikille suomalaisille tuttu ominaisuus, joka on tullut jäädäkseen: kateus.

Siispä kehotan jokaista tämän lukevaa ottamaan itseään niskasta kiinni ja keskittymään siihen omaan tekemiseensä. Uurastus tullaan palkitsemaan. Aina. Jollain ennemmin, jollain myöhemmin, mutta se palkitaan, minä tiedän hyvin tämän kokemuksesta. Vain sillä on merkitystä mitä te itse teette. Heittäkää siis turha kateus pois, koska kateudelle ei ole oikeasti mitään aihetta. Ja jos aihetta avautumiseen on, älkää kohdistako sitä itse ylennettyyn henkilöön, viaton hän siihen ylkkäänsä on. Kysymykset kannattaakin siis esittää virkatietä pitkin suoraan komentajalle. Virkatiellä siis tarkoitetaan oma esimies -> hänen esimiehensä -> jne. -> komentaja. Näin vinkiksi.
Kiitos SA!
Avatar
Vannesaha
Hyperaktiivi
 
Viestit: 983
Liittynyt: 15.02.2011 17:37

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja @Janari » 26.10.2014 11:47

Oikkien käytöstä. Tämä nyt ei koske tosiaankaan jokaista enkä tahtoisi valittaa, lähinnä rakentavaksi palautteeksi tosiaan :D Elikkäs pientä "laiskuutta" ehkä oon huomannu tässä, tänään viimeksi oli tilanne kun porteilla odotti yksi liittyjä ja yksi koulutettu alokas. Oikallinen tuli jakamosta ja häntä kehoitettiin porttia avaamaan mutta suoraan idleen. Tämmöinen tilanne on vähän värvääjälle noloa "Kyllä sieltä kohta oikallinen tulee, odota vain." "ai menikin idleen.. kyl se kohta varmaa herää ":D" Habbossa kun on nyt vähän huonompi tilanne ihan yleisesti käyttäjien kannalta, niin jokaisen liittyjän kohalla ois hyvä tehdä parhaansa vaikka trolliksi paljastuisikin. Eihän sitä aina ehi kyttäämään että onko joku tulossa vai ei, mutta hyvähän sitä olisi, varsinkin jos paikalla ei ole kuin 1 oikallinen. Värväyksessä taas olisi hyvä kehoittaa alokasta/valmista liittyjää menemään suoraan portille vaikka oikallista ei olisikaan, että huomaisi paremmin että on valmiina tulossa :p Liittyjille myöskään tuskin hyvää kuvaa antaa pitkät odottelut aulassa. Liittolaisten sisälle päästäminen tuntuu kans olevan jotenkin hankalaa? Onko kyse siitä ettei olla varmoja/uskalleta päästää? Jos epäilyttää, toki voi kysellä ryhmämerkkiä jne. Vaikkei sitä olisikaan, pelleilijän saa kyllä potkaistua, samoin liittymiskieltoisen alokkaan jonka on sattunut erehdyksissä päästämään, ei se SA:ta kaada. Oikallisia meillä on tarpeeksi, on hyvä että ne ovat luotettavilla henkilöillä ja niillä ketkä ne tarvitsee. Muistakaa siis hyödyntää niitä kun SA on teille tämän luottamuksen osoittanut! :D Syyttävä sormi ei siis osota ketään yksittäistä henkilöä, enkä viittaa että itse niitä oikkia sata lasissa käyttäsin. Muistutuksena lähinnä vain (älkäävihatko.) Aktiivisuudessa btw ehkä pientä nousua havaittavissa (?) Hyvää duunia jäbät! :)
Kuva
@Janari
Hyperaktiivi
 
Viestit: 878
Liittynyt: 26.01.2014 20:53
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Tapsa76 » 27.10.2014 14:27

No siis jos nyt yleisesti otetaan esille oikeuksien käyttäminen, alokkaiden ja erityisesti kouluttamattomien alokkaiden päästäminen sisään... Ei siinä oo ollut mitään uutta että laiminlyödään ns. velvollisuuksia. Saattaa jäädä "kiireessä" kouluttamaton alokas aulaan. Tällästä on tapahtunut niin kauan kuin vain muistan ja uskon että lähes kaikki SA:n miehistössä on sortunut tähän.
History
Spoiler: +
Kuva
"Älä lähetä ihmisiä tappamaan minua, olemme jo saaneet 5 heistä kiinni. Jos et lopeta tappajien lähettämistä, lähetän yhden Moskovaan, eikä minun tarvitse lähettää toista." - Josip Broz Tito
Avatar
Tapsa76
Hyperaktiivi
 
Viestit: 1828
Liittynyt: 12.03.2012 08:00
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja @Janari » 27.10.2014 18:29

Siksipä asian otin esille että sille voisi ehkä jotain tehdä? :D Jos jatkunut näin iät ja ajat niin aina on varaa tsempata ;) Edelleen tämä ei ollut mikään "lol surkeet oikalliset, YRITTÄKÄÄ." :D Kaikkiha me pyritää pitämään SA hyvänä mestana, aina parannettavaa löytyy eikä tämmöinen pieni "tsemppaus" tässä ainakaan pahaa tekisi jos kerran on huomattu että se näin tuppaa menemään.
Kuva
@Janari
Hyperaktiivi
 
Viestit: 878
Liittynyt: 26.01.2014 20:53
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Darkrammstein » 29.10.2014 18:38

Varmasti monen kohdalla se alokaskoulutus on yksi niitä rasittavimpia perustehtäviä ja ihan ymmärrettävistä syistä. Silti oikallisten on ymmärrettävä tällaisissa tilanteissa oma vastuu ja tehtävä jotain. Laiskuus kun sattuu olemaan yksi niitä katalimpia haittoja useiden kohdalla.
Kuva
Kuva

"Elämästä ei selviä hengissä. Asepalveluksesta selviää, koska se ei ole elämää."
Avatar
Darkrammstein
Esimies
 
Viestit: 1716
Liittynyt: 06.10.2012 12:28

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja generalallu » 10.12.2014 19:03

SA:ssa on todella mukavaa. Yritän olla siellä aina kun pääsen Terveisin:Generalallu
generalallu
Jäsen
 
Viestit: 1
Liittynyt: 10.12.2014 18:50

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Falconn » 24.12.2014 12:22

Tästä uudesta foorumista hieman. Se on hienoa että jouluinen foorumi teema on nytten täällä mutta tämä lagaa ja mä en tiiä mitlä on uusia ja mitkä vanhoja viestejä. Joten en oikein osaa käyttää tätä tää on mun mielestä vähän sekava ku täällä on erivärisiä jotain joulupallojakin jolla pitäisi olla jotkin merkitykset enlä ymmärrä tätä foorumia oikein.
Avatar
Falconn
Hyperaktiivi
 
Viestit: 1021
Liittynyt: 08.11.2013 19:32

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja NesteOil. » 24.12.2014 12:31

Janscu98 kirjoitti:Tästä uudesta foorumista hieman. Se on hienoa että jouluinen foorumi teema on nytten täällä mutta tämä lagaa ja mä en tiiä mitlä on uusia ja mitkä vanhoja viestejä. Joten en oikein osaa käyttää tätä tää on mun mielestä vähän sekava ku täällä on erivärisiä jotain joulupallojakin jolla pitäisi olla jotkin merkitykset enlä ymmärrä tätä foorumia oikein.


Teeman pystyy vaihtamaan omista asetuksista.
Merivoimat,

Ylimatruusi NesteOil.

Liittynyt: 25.4.2017

~ Ainoa suunta on eteenpäin!

Ent. SA - Kersantti
Kiitos, Suomen Armeija 21.4.2013 - 8.7.2016!
Avatar
NesteOil.
Hyperaktiivi
 
Viestit: 1775
Liittynyt: 26.04.2013 13:50
Paikkakunta: Rauma

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Star-5 » 05.01.2015 21:42

Olin SA:n värvissä normaalisti istumassa silo sohvilla, kunnes lensin ulos huoneesta yritin tulla takaisin mutta tuli " Sinut on estetty huoneesta" mikähän tähän voisi olla syyksi?
Merivoimat - Alikersantti, Yhteysaliupseeri

Mitalit:
- Panssariprikaatin palvelusmitalli
- Sotilasakatemian palvelusmitalli
- Merivoimien Palvelusmitalli

Koulutukset KK/YMK/AUK
- Merivoimat
- Panssariprikaati
Sotilasakatemia
Star-5
Jäsen
 
Viestit: 31
Liittynyt: 17.09.2012 20:06

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Taxsi20 » 05.01.2015 21:50

Star-5 kirjoitti:Olin SA:n värvissä normaalisti istumassa silo sohvilla, kunnes lensin ulos huoneesta yritin tulla takaisin mutta tuli " Sinut on estetty huoneesta" mikähän tähän voisi olla syyksi?


Näitä on tänään raportoitu enemmänkin.. Omistus ei ole ollut tänään koko päivään käytössä, joten suojelijat/moderaattorit ovat estelleet ja hiljentäneet. Joku on tehnyt kiusaamisilmoituksia suojelijoille, josta ne on taas tehnyt päätöksiä estää/hiljentää.
Avatar
Taxsi20
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
 
Viestit: 2948
Liittynyt: 14.02.2011 22:03
Paikkakunta: Turku

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Star-5 » 05.01.2015 21:53

Taxsi20 kirjoitti:
Star-5 kirjoitti:Olin SA:n värvissä normaalisti istumassa silo sohvilla, kunnes lensin ulos huoneesta yritin tulla takaisin mutta tuli " Sinut on estetty huoneesta" mikähän tähän voisi olla syyksi?


Näitä on tänään raportoitu enemmänkin.. Omistus ei ole ollut tänään koko päivään käytössä, joten suojelijat/moderaattorit ovat estelleet ja hiljentäneet. Joku on tehnyt kiusaamisilmoituksia suojelijoille, josta ne on taas tehnyt päätöksiä estää/hiljentää.

Okei hyvä että selvisi. Toivottavasti estot poistettaisiin jossain vaihein.
Merivoimat - Alikersantti, Yhteysaliupseeri

Mitalit:
- Panssariprikaatin palvelusmitalli
- Sotilasakatemian palvelusmitalli
- Merivoimien Palvelusmitalli

Koulutukset KK/YMK/AUK
- Merivoimat
- Panssariprikaati
Sotilasakatemia
Star-5
Jäsen
 
Viestit: 31
Liittynyt: 17.09.2012 20:06

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.01.2015 21:54

Mistä syystä äskeinen viesti poistettiin? Kysyin asiaa joku HÄIRITSEE TODELLA MONTAA HENKILÖÄ SA:ssa ja jos tähän ei tule loppua tähän yhden henkilön palvomiseen ja suosimiseen, niin millä sitten jos asiasta ei kyetä edes keskustelemaan asiallisesti? KYsymys oli täysin asiallinen vaikkakin sen oli anonyymisti (sattuneesta syystä...) laitettu.

PS. Kertokaa ystävällisesti syy minkä takia Sotamies T5 (SP1 EI TARVITSE OIKKIA) omistaa oikat värviin, kun taas Korpraali T2 (RJ) ei näytä niitä millään saavan.

Jumalauta...
Vieras
 

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.01.2015 22:10

taxsi näen että olet lukemassa, olisitko ystävällinen ja vastaisit kysymykseen? + tuohon oikat juttuun joka poistettiin äsken.
Vieras
 

EdellinenSeuraava

Paluu Palautteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron