Yleisiä palautteita

Palautelaatikko. Voit täällä anonyymisti eli vierailijana tai nimimerkillä antaa palautetta SA:sta, sen toiminnasta tai jostain muusta.

SANA ON VAPAA, MUTTA ASIALLISTA KIELTÄ KÄYTTÄEN!

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja Kenraali-123 » 10.09.2018 09:25

Broken-wings kirjoitti:Edelleen olen sitä mieltä että tanssimien kieletään kokonaan näyttää niin naurettavalta koko touhu


Siviiliviihtyvyys on nykyhabossa kaiken A ja O, kun jengiä alkaa muutenkin olemaan entistä vähemmän. Halutaanko me olla esim. joku AK, joka hiljentää ja potkii porukkaa pellolle kokoajan jostain pikkujutusta? Mitä enemmän porukkaa on värvissä, niin jäseniä kuin siviilejä, niin se myös houkuttelee lisää porukkaa tulemaan. Tästä syystä kielletään ainoastaan asiat, joista on oikeasti haittaa meidän toiminnalle, kuten esim. porttien blokkaaminen, huutaminen, spämmiminen, haukkuminen yms. Paikallaan tanssiminen ei tee hallaa kenellekkään jäsenelle. Tämäkin on toki suhteellista, ja siksi ylin esimies tai kurinpidosta vastaava päättää sillä hetkellä miten toimitaan.
2/19 Parola, PSHPTRI

Kuva
Kuva
Spoiler: +
Kuva
Kuva
Avatar
Kenraali-123
Esimies
 
Viestit: 1146
Liittynyt: 15.02.2011 14:50

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja Vieras » 29.09.2019 14:58

Kannattaako Suomen armeijaa enää piettää pystyssä? Sillä on aktiivisuus aika heikko, värvi monesti tyhjä ja muutenki aika heikko miehistö. Kaikki loppuu aikanaan, eikö nytten olisi SA:n aika loppua?
Vieras
 

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja Keuhkotulehdus » 29.09.2019 20:25

Vieras kirjoitti:Kannattaako Suomen armeijaa enää piettää pystyssä? Sillä on aktiivisuus aika heikko, värvi monesti tyhjä ja muutenki aika heikko miehistö. Kaikki loppuu aikanaan, eikö nytten olisi SA:n aika loppua?

Kannattaa. Ei ole.
It's a long and lonely road
When you know you walk alone
Avatar
Keuhkotulehdus
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
 
Viestit: 1971
Liittynyt: 26.03.2015 23:16

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja Broken-wings2 » 03.04.2020 19:28

Mallinuket voisi siirtää hiukan että liittyjät saisi otettua asun helposti ettei häviä tuonne puheen sekaan
Avatar
Broken-wings2
Jäsen
 
Viestit: 30
Liittynyt: 18.03.2020 20:20
Paikkakunta: Tervo

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja SALA-AGENTTI48 » 04.04.2020 10:00

Broken-wings2 kirjoitti:Mallinuket voisi siirtää hiukan että liittyjät saisi otettua asun helposti ettei häviä tuonne puheen sekaan


Huonetta voi myös ite siirtää hiirellä raahaamalla niin ei ole tiellä tai odottaa sopivaa väliä, jos ei muuten osaa.
Kuva
Suomen Armeijassa jo 28.11.2008 lähtien.
Spoiler: +
Kuva
Kuva
Avatar
SALA-AGENTTI48
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
 
Viestit: 3551
Liittynyt: 15.02.2011 14:04
Paikkakunta: Nådendal

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 29.07.2020 14:21

Voiko teihin liittyä kuka vain? Vai pitääkö olla jotain armeija kokemusta?
Kysyjä
 

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja Seffy » 29.07.2020 14:35

Kysyjä kirjoitti:Voiko teihin liittyä kuka vain? Vai pitääkö olla jotain armeija kokemusta?


Ei tarvitse olla entuudestaan kokemusta armeijoista! Alokkaat käyvät alokaskoulutuksen ja peruskurssin mistä saa hyvät eväät alkuun, sekä oma ryhmänjohtaja kouluttaa pitkin uraa. Tervetuloa vain liittymään! :ang:
Seffy
Avatar
Seffy
Konkari
 
Viestit: 368
Liittynyt: 02.10.2016 21:48
Paikkakunta: Hogwarts

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja .:Seredi:. » 19.01.2021 22:31

Capsilla olisi voinut muuta tilalle jossain sopivaksi
Avatar
.:Seredi:.
Aktiivinen
 
Viestit: 188
Liittynyt: 17.01.2021 03:24

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja kemppainenonfat » 11.02.2021 17:51

Loistavaa että tajusitte siirtää joukkueporttinne paikkaa ettei teidän armeijanne jäsenille tule rikkeitä! Naurettavaa on taas se että nyt se perkeleen portti on sellasella paikalla, että aulaan tullessa aulalaiset kävelee sen läpi.
kemppainenonfat
Aktiivinen
 
Viestit: 104
Liittynyt: 23.12.2019 23:36

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja monipotti » 27.05.2021 00:16

Peruskurssin uudistunut versio oli ainakin minun mieleeni, huomattavasti erinlaisempi kuin mitä olen viimeksi käynyt. Mukavasti oli yhdistetty kaikkea samaan, simulaatiovärvin tuoma lisä oli etenkin kiva ja varmasti yleisesti hyödyllinenkin :Y:
monipotti
Jäsen
 
Viestit: 3
Liittynyt: 02.10.2016 22:05

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja .Ardukka. » 29.06.2022 04:50

Ongelma jonka huomasin.

Eilen ei ollut ketään Esimiestä online. Odotin klo.20:00 asti ja minulla on vahva psyykelääkistys jonka vuoksi rupeen nukkuu jo 21-22 välillä. Muistan ne ajat kun oli Esimiehiä online jo klo.19 jälkeen. En tiedä hankaloittaako kesä ja kesä kiireet/menot Esimiehien läsnä olo. Olisin aktiivisesti läsnä klo.17-20:00 välillä. Eilen oli muutama sotilas jo 17 jälkeen ja siitä olen kiitollinen! :thuup: Oli normi miehistöä ja PK kouluttajia ihan kivasti online.
Kuva
Liittynyt:1.1.23
PK:1.1.23
Sotamies
Avatar
.Ardukka.
Jäsen
 
Viestit: 9
Liittynyt: 15.03.2022 02:25
Paikkakunta: Savonlinna

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja Pettynyt » 29.06.2022 17:28

Arvoisa Suomen armeija.

Aktiivisimmat oli KuroKoneko ja pullasorsa ja ernesti.
Esimiehiä ei näkynyt kahteen iltaan klo.18-20 välillä
KuroKoneko kertoi että toimintaa ollut klo.03:00 yöllä en minä siihen aikaan jaksa olla hereillä ja ollut Esimiehiä klo.23 jälkeen vasta läsnä.
Olen pettynyt. Itse en siihen aikaan ole hereillä. Uppoaako / Loppuuko SA:n kannatus/ylläpito. pullasorsa kertoi että Sotilaspoliisit ovat aika harvoin Suomen aremijan tiloissa ovat kyllä olleet online mutta ei SA:n huoneessa. Kesä tai joku muu syy on siihen että ei tuohon aikaa ole ketään läsnä. Ymmärrän sen hyvin. irl armeijat, työt, reissut voivat olla osa syynä. Kiitän ja kumarran Suomen armeijaa että sain olla Ex Korpraali ja Sotamies. Nämä on jäähyväiset. Kiitos näistä vuosista. En liity jatkossa pahoittelen.
:wave: :(
Pettynyt
 

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja Ex SA - Korpraali » 16.07.2022 17:43

Arvoisia Suomen Armeija.

Kunnioitan ja arvostan suuresti Suomen Armeijan Kenraalikuntaa ja kaikkia Esimiehiä jotka ovat olleet minun aikana SA:ssa. Itse liityin ekaa kertaa Kenraali Jedai kaudella ja olen oppinut arvostaa suuresti SALA. Raiko. Riksa. Tuomela. Jarkko nykyinen komentaja. Nikke. Dremon eli moivaan22 ja jne kaikkia. SA on koti minulle. Minut otetaan aina vastaan lämpimästi ja toivotetaan tervetulleeksi! Kunnioitan kaikkia SA:ssa ja toivon että kun minun käsi on tutkittu ja hoidettu että voin tulla joskus liittyy SA:han.
He arvostaa omalla tavallaan varmaan minuakin kuten minä heitä. Toivon että jos joudun jopa käsi leikkaus niin kun olen parantunut siitä ja kuntoutunut että voin liittyy SA:han mutta en tiedä enää miten minuun suhtaudutaan. Pysykää terveenä ja turvassa ehkä käyn värvissä tervehtii teitä toverit.
Nähdään pian toivon todella. Ehkä SA ei ota kantaa toisen järjestön sotkemiseen vaikka sotkija oli sotkenut vain sillä että saa korvausta tai teinistä kuten hän sanoi.
Hyvää kesänjatkoa kaikille! Nähää värvissä :thuup:
Ex SA - Korpraali
 

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja GrunbergJr » 23.10.2022 17:43

alkoholi ongelmahan tässä larppaamisessa tulee eiku..
Spoiler:
Kuva
Kuva
Avatar
GrunbergJr
Aktiivinen
 
Viestit: 129
Liittynyt: 13.02.2022 01:20

Re: Yleisiä palautteita

ViestiKirjoittaja Seurailija » 18.01.2023 00:55

Olen piettänyt SA:ta pitkään silmällä, monesti on värvinne tyhjä ja en usko että porukka olisi aina piettämässä jonkinlaista toimintaa. Ymmärrettävää on että aika kuluu ja asioille on jossain vaiheessa se kuuluisa kulta aika, mielestäni tämä on mennyt SA:sta jo pitkän aikaa sitten, porukka vanhenee ja lopettaa habboilun jonka seurauksena menevät joko habbo armeijoissa ressuun taikka eroavat toiminnasta. Mielenkiintoista olisi tietää mikä SA:ssa on aktiivisten osalta vahvuus, vai veteleekö SA viimeisiään? Kuten sanottu jokaisella on kulta aikansa ja tämä taitaa olla SA:n kohdalla mennyt, nämä on niitä asioita joille ei voi mitään, ne on ikäviä mutta karuja faktoja. Aikoinaan SA:n värvi kukoisti paljon väkeä, oli miehistöä ja oli esimiehiä, ikävä katsoa tyhjää värviä monta tuntia päivässä. Kieltämättä SA on habbon vanhempia jollei vanhin armeija joten olisiko jo aika SA:n korkeimpien esimiesten aika yhteistuumin sulkea SA:n ovi ja jättää SA vain kauniiksi muistoksi, eikä kituttaa vanhaa ja arvokasta ja niin monien muistojen sisältävää paikkaa.
Seurailija
 

EdellinenSeuraava

Paluu Palautteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron