Yleisiä palautteita

Palautelaatikko. Voit täällä anonyymisti eli vierailijana tai nimimerkillä antaa palautetta SA:sta, sen toiminnasta tai jostain muusta.

SANA ON VAPAA, MUTTA ASIALLISTA KIELTÄ KÄYTTÄEN!

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Taxsi20 » 14.06.2014 20:36

rexjunnu1 kirjoitti:Jos on reservissä onko pakko kantaa tiedoissa sitä ''res'' ?


Reservissä olijoiden tiedoissa on esiinnyttävä "Res", kuten esim. aktiivisilla jäsenillä taasen ryhmätiedot.
Avatar
Taxsi20
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
 
Viestit: 2948
Liittynyt: 14.02.2011 22:03
Paikkakunta: Turku

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Aledrion » 15.06.2014 13:26

Taxsi20 kirjoitti:
rexjunnu1 kirjoitti:Jos on reservissä onko pakko kantaa tiedoissa sitä ''res'' ?


Reservissä olijoiden tiedoissa on esiinnyttävä "Res", kuten esim. aktiivisilla jäsenillä taasen ryhmätiedot.


Tarkennan tähän vielä, että mikäli tiedoissa ei esiinny "Res.", voidaan hänet sekoittaa aktiivisuusreservissä olevaan miehistöläiseen, tai esimiehen tapauksessa aktiivipalveluksessa olevaan, mutta virattomaan esimieheen. Se on siellä ihan syystä.
Avatar
Aledrion
Esimies
 
Viestit: 1494
Liittynyt: 28.06.2011 19:24

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja minä » 15.06.2014 18:35

Onko kukaan muu huomannut miten mätä paikka SA on loppujenlopuksi? Toisten kanssa jutellaan ja vaihdetaan kuulumisia, jos olet kaveri. Toiset ignoorataan täysin, joku yrittää saada keskustelua aikaan ja häntä ei noteerata puolella sanalla. Lisäksi, mitä paremmat välit on (mitä enemmän on nuoleskellut esimiesten perseitä) sitä paremmin omat asiat ovat. Viikon sotilas, onnea janarille valinnasta, uskon joskun muunkin kun itseni tästä valinnasta yllättyneen. Miehistössä olisi ollut aktiivisempiakin jäseniä tällä viikolla, mutta esimiehet päättivät näin, miksi? sen todellakin haluaisin tietää ja uskon, että aika moni muukin. Olen puhunut.
minä
 

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Suosimistako? » 15.06.2014 18:42

Kuulin, että SA suosii tiettyjä sotilaita ja se vaikuttaisi yhteishenkeen? Tästä on syitä miksi en liittyisi armeijohin habbossa. @Janari sai kuulemma viikon sotilaan? MIKSI, mitkä ovat perusteina????
Janari, ei ole pitänyt toimintaa eikä päivystänyt pariin viikkoon kertaakaan. Janari on SPOL? Käyttäytyy kumminkin ihan miten lystää. Että virkakaan ei ole varmana syynä tästä. Tämä kuullostaa siviilin korvissa ihan lahjomiselta, suosimiselta.. Onko SA vajonnut johonkin suosimiseen vai onko tämä ollu kauankin muodissa?

T. Närkästynyt siviili
Suosimistako?
 

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja asdasd » 15.06.2014 18:45

Juu, oon itekki huomannu että Janari karkaa idleen koulutuksesta tai toiminnasta. Ei millään pahalla :/

T: asdasd
asdasd
 

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja miehistö » 15.06.2014 18:49

Kyllä juuri näin, suosimista löytyy. Aika monen tiedän miettivän tämän asian takia lopettamista. Joka ikinen esimies vois mennä itteensä ja ajatella vähän pidemmälle t: miehistö.

Janari ei ole koskaan päivystänyt, tuskin kiinnostaa edes opetella, ei pidä toimintaa, no värvää kun värvää eipä kovin aktiivisesti. Onko tässä muita syitä kun se jo mainittu perseennuoleminen? Ja itsestään suuren numeron tekeminen?
miehistö
 

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Taxsi20 » 15.06.2014 19:13

minä kirjoitti:Onko kukaan muu huomannut miten mätä paikka SA on loppujenlopuksi? Toisten kanssa jutellaan ja vaihdetaan kuulumisia, jos olet kaveri. Toiset ignoorataan täysin, joku yrittää saada keskustelua aikaan ja häntä ei noteerata puolella sanalla. Lisäksi, mitä paremmat välit on (mitä enemmän on nuoleskellut esimiesten perseitä) sitä paremmin omat asiat ovat. Viikon sotilas, onnea janarille valinnasta, uskon joskun muunkin kun itseni tästä valinnasta yllättyneen. Miehistössä olisi ollut aktiivisempiakin jäseniä tällä viikolla, mutta esimiehet päättivät näin, miksi? sen todellakin haluaisin tietää ja uskon, että aika moni muukin. Olen puhunut.


Viikon sotilas kiertää, joten kaikilla on mahdollisuus saada se, kuten on tarkoituskin. On totta, että SA:ssa on paljon aktiivisia jäseniä, mutta viikon sotilas voi olla vaan kerrallaan yksi. Joten mitä siinä tehdään? Valitaan vain yksi.

Viikon sotilas myönnetään näillä perusteilla: Viikon sotilaan titteli myönnetään miehistön jäsenelle, joka on toiminut erinomaisesti ja aktiivisesti armeijansa hyväksi.

Kuten aina SA:ssa on ollut ylennysten, mitalien ja palkintojen jaossa; aina on joku, jolle ei palkinto osu ja ei tykkää siitä. Myönnetään, en minäkään tykkää siitä, jos joku saa jonkun palkinnon enkä minä, mutta kaikilla on miehistön jäsenillä tasavertainen mahdollisuus saada.

Oli muitakin henkilöitä, jotka olisivat voineet saada: mutta kuten sanoin, tähän vaikuttaa moni asia: esim. yksikin rike kaataa tämän, kuten esim. joillakin oli se yksi rike lähiviikkojen aikana, jonka perusteella tätä ei tullut. Tämän myöntämiskriteerit ovat valtavat: myös virassa toiminen vaikuttaa ym. omatoimisuus ja muut vastaavat. Ja se on aina tapauskohtaista tämä myöntäminen.

Tässä tapauksessa oli myös toinen juttu: suurin osa esimiehistä oli unohtanut, että ne ehdottelee niitä viikon sotilaita ja ehdotuksia tuli vain parilta esimieheltä. Esimiesten kanssa tästä on juteltu esimieskokouksessa jo, että ehdotuksia pitää tulla enemmänkin.

Suosimista me emme hyväksy ja siitä asiasta on jo juteltu esimieskokouksessa. Mutta ei tämä suosimista ole. Niin ryhmänjohtajalla kuin esimiehillä on oikeus ehdottaa ja nyt niitä tulee erittäin vähän. Siihen on jo puututtu.

Janarille ei ole koulutettu päivystystä ja sekin on jo hoidossa, mutta se on jo aikaisemminkin ollut hoidossa.

Kiitän teitä kaikkia palautteista. Niitä on käsitelty parhaillaan esimieskokouksessa.
Avatar
Taxsi20
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
 
Viestit: 2948
Liittynyt: 14.02.2011 22:03
Paikkakunta: Turku

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja @Janari » 15.06.2014 19:39

Noniin, hyvää iltaa arvon Suomen Armeijan anonyymi-osasto :3 Sanotaanko ekaksi vaikka näin että minä en tätä tosiaankaan oottanu ja mulla oli mielessä pari tyyppiä kenelle tämä "viikon sotilas" (aka. uusi syy rikkoa vessanovea sunnuntaisin) Olisi voinut napsahtaa mutta kuten Taxsi20 tuossa kertoikin, jo yksikin rike kuluneelta viikolta vie tämän pois. Mitä nyt muistelisin niin jokasen henkilön nimen jolle tätä pystiä oisin voinu kuvitella nimen oon siellä mustalla listalla nyt nähnyt useemminki ku kerran parin viikon aikana. Parastahan tässä oli se että kun palaan värviin niin kaikki onnittelee ja on nii ilosia mun puolesta mutta sitku tuun tänne ni nään tämmöstä? :D Selvä. Jos asenne ja käytös on tuota tasoa niin ihan tyytyväinen tässä alan olla että omalle kohalle napsahti eikä jollekkin tämän palstan sankareista. Kiitos ja aamen. Ehkä en tällä viikolla ole ollut aktiivisimmillani töiden takia mutta aika monet toiminnat ja koulutetut alokkaat takana. Ja siitä viran hoidosta, mitään negatiivista palautetta en ole siitä saanut keneltäkään oikean nimimerkin takaa joten jos asia ei ole kunnossa niin tulkaa ihan rauhassa sitä palautetta antelemaan. VIIKON SOTILAS kuittaa. Onnea seuraavalle joka tämän pystin saa, toivotaan yhtä viihdyttävää palautetta foorumille silläkin kerralla ^^
Ystävällisin Terveisin @Janari :3
(Tarkoitus ei ole henkilökohtaisesti ketään loukata, ihmettelen vain suuresti että tästäkin asiasta nyt näin suuri asia saatiin..)
Kuva
@Janari
Hyperaktiivi
 
Viestit: 878
Liittynyt: 26.01.2014 20:53
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Drusi » 15.06.2014 19:51

Eiköhän jokainen tiennyt, että tästä kitinä alkaa kun ensimmäinen viikon sotilas ' julkaistaan '. :p
Drusi
Aktiivinen
 
Viestit: 104
Liittynyt: 19.11.2012 22:31

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja riksaotus2 » 15.06.2014 20:15

Viikon sotilaaksi tuli kyllä muutama ehdotus, joista sitten karsimme ehdokkaat, joilla on mahdollisuus tämä "titteli" ansaita.
Ja näitä ehdotuksia tuli siis kolme kappaletta..

Itse olin tänään poissa tarkastuksesta johtuen IRL-kiireistä, joten annoin adjutantilleni luvan nimittää viikon sotilaan.
Eli, poikkeuksellisesti viikon sotilasta ei nimittänyt komentaja omasta päätöksestään, vaan adjutantti, oman päätöksensä perusteella.
Itse en harrasta minkään näköistä suosimista, enkä halua usko, että kukaan muukaan SA:ssa tälläistä harrastaisi, ainakaan upseeristo.

Se, että nyt viikon sotilaana on @Janari, niin on tehty.

Ensikerralla sitten uudet ehdokkaat ja uusi viikon sotilas.
Kaikki saavat viikon sotilasta ehdottaa, mutta jos ehdotuksia jostain henkilöstä ei tule, niin paha häntä on myöskään viikon sotilaaksi nimittää.
Se on teistä itsestänne kiinni, että ketä ehdotatte.

Hoitakaa hommanne hyvin, niin kyllä teidätkin tullaan jossain kohtaa palkitsemaan.

Omasta puolestani onnittelut tämän kertaiselle viikon sotilaalle.
1.SA - Alokas # 26/9
2.SA - Alokas # 1/1
3.SA - Alikersantti, SPOL [SP-4]
Ex 1. Jouk & I
II-luokan mitalli. 15.08.2010
Kuva

Kaikki tekevät virheitä.
Virat:
-Sotilaspoliisi
-Valvoja
Avatar
riksaotus2
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
 
Viestit: 1793
Liittynyt: 14.02.2011 22:31
Paikkakunta: Varsinais-Suomi

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Kaulin » 15.06.2014 20:19

Syrjiminen on ollut ikävä ongelma jo jonkin aikaa SA:ssa. Itsekin olen tuntenut oloni syrjityksi, joskus enemmän ja joskus hieman vähemmän. Huomion jättäminen toista kohtaan ei aiheuta ainoastaan uhrille mielipahaa, vaan se voi pilata myös hänen koko SA:n uran. Kun kukaan ei huomaa sinussa mitään, aktiivisuuttakaan sinussa ei huomata. Kaiken lisäksi kun olet aktiivinen niin mahdollisuuutesi tehdä rike, nousee. Joten, aktiivisuuden vähentäminen voisi auttaa, vai? Jos Korpraali Kookospähkinä olisikin viikon ajan SA:ssa koko habbon aukioloajan. Kookospähkinän täytyy olla lähes 100h skarppina, ettei tulisi rikettä.

Janari on mukava korpraali (& keijo :3) ja tahdon onnitella häntä suuresti, mutta toiminnan lähdöstä karkaaminen ei ole kovin kivaa katsottavaa. Sitten ihmettelen sitä, että janarille ei ole vieläkään koulutettu päivystystä, vaikka siihenkin on ollut jo kuukausi aikaa. Ja sitten miksi ihmeessä se menee niin, että viikon sotilas -titteli annetaankin esimiesten kivalle kaverille tai arvotaan arpakuutoilla. Tämän vuoksi miehistölläkin pitäisi olla enemmän valtaa valinnan päätöksessä. RJ:tkin voisivat ehdottaa viikon sotilasta, mutta on vain yksi ongelma. Miten sitä sitten ehdotetaan? Tiesin kyllä itse tästä, joten laitoin omankin ehdotukseni raporttiini, mutta tuskinpahan JJ tai kukaan muu sitä sieltä katsonut. Joten haluaisin myöskin tietää, että miten ilmoitan oman ehdotukseni viikon sotilaaksi. Ihme touhua SA on täynnä, mutta toivotaan että asiat muuttuvat.

En halua nyt kitistä tästä, mutta tää syrjiminen. Herranjestas.
Kaulin
 

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Taxsi20 » 15.06.2014 20:35

Suurin osa on SA:ssa aktiivisena tekemättä rikkeitä jatkuvasti tai ainakin tosi harvoin (muutama kerta vuodessa). Jopa sellaisia on, jotka ovat palvelleet erittäin pitkän ajan. Joten aktiivisena voi olla ja teidän aktiivisuutta seuraa moni muukin kuin pelkästään yksi esimies.

Ei siihen loppujen lopuksi paljon vaadita, että noudattaisi sääntöjä. Ne on yksinkertaisia.

RJ:t ehdottavat yksityisviestillä virkatien mukaisesti, eli joukkueenjohtajalle --> komp. plk:lle. Jos ryhmänjohtajilla on jotain epäselvää, voi minun puoleen kääntyä tai Salan. Janarin päivystyskoulutukseen on jo vastattu, se menee juuri määräysten mukaisesti kuten pitääkin. Siinä ei ole rikottu sääntöjä, asia on juuri selvitelty.

Ja kun näette epäkohtia/ongelmia, pitää niistä heti ilmoittaa! Silloin niihin voidaan puuttuakin kovemmalla keinolla.

Tämä asia on LOPPUUNKÄSITELTY TÄSSÄ AIHEESSA tältä erää. Jos jotain on valitettavaa, niin voi kertoa omalle esimiehelle tai minulle henk. koht.
Avatar
Taxsi20
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
 
Viestit: 2948
Liittynyt: 14.02.2011 22:03
Paikkakunta: Turku

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Tapsa76 » 15.06.2014 20:36

Mua yllätti tää häly viikon sotilaasta. Kieltämättä yllätti tämä valinta ja varsinkin se että osaako esimiehet käyttää maalaisjärkeä enään? Taxsi kertoi tuossa ylempänä että usea oli unohtanut ehdottaa omasta ryhmästänsä/joukkueesta viikon sotilasta. Kumminkin ihmetyttää mitä janari on tehnyt paremmin kuin muut? Keksin ilman ehdotuksiakin monta tyyppiä ketkä oisi ansainnut tämän tittelin ennemmin kuin janari: iBlock, Timba100-Vara sekä _Tytsy_ ja varmasti useampi muukin sotilas oisi ollu sen väärti. Että missä esimiesten maalaisjärki? "Otetaan nytten se jota on ehdotettu!" Ja mä kuin niin puhuin Vannesahan kanssa että viikon sotilas ei saa olla "lahja" vain sen pitää olla oikeasti ansaittu. Sori mutta janari ei täytä mun silmissä niitä vaatimuksia.
History
Spoiler: +
Kuva
"Älä lähetä ihmisiä tappamaan minua, olemme jo saaneet 5 heistä kiinni. Jos et lopeta tappajien lähettämistä, lähetän yhden Moskovaan, eikä minun tarvitse lähettää toista." - Josip Broz Tito
Avatar
Tapsa76
Hyperaktiivi
 
Viestit: 1828
Liittynyt: 12.03.2012 08:00
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja Kultsigai2 » 15.06.2014 20:51

Kuten tässä aiemmin oli näistä on nyt keskusteltu esimieskokouksessa ja asioiden eteen tehdään toimenpiteitä. Valinta on tehty esimiesten toimesta ja sille on asialliset perustelut annettu.

Nyt pitää lopettaa sen vatvominen ja ymmärtää miehistön jäsenenä ne miehistön tehtävät. Keskittyä siihen oman toiminnan parantamiseen eikä siihen mitä mieltä olisitte olleet tästä ja tästä asiasta itse. Toiminnan pitäminen ja päivystäminen eivät ole niitä ensisijaisia asioita miehistössä, ne ovat vain ekstraa. miehistön tärkein tehtävä on ns. täyttää värviä niin äänellä kuin toiminnallaan. Suomen Armeijan tärkein tehtävä on värvääminen, värvääminen toimii jos värvissä on porukkaa, värvissä on porukkaa jos siellä tapahtuu jotain. Eli pelkkä konemainen hiljainen värväyksessä istuminen ei riitä eikä sitä lasketa aktiivisuudeksi koska silloin te ette näy. Ketään ei syrjitä tarkoituksella ikinä. Siksi paras tapa välttää vahingossakin syrjityksi tuleminen on näkyä, osallistua ja olla jutussa mukana sen aktiivisen värväämisen ja kouluttamisen rinnalla. Silloin te myös täytätte värviä muillakin kun he jäävät teidän kanssa juttelemaan.

Joku voi ajatella että tämä olisi perseen nuolemista kun jutellaan varsinkin esimiehille mutta sitä se ei ole. Se on puhtaasti värvin ylläpitämistä ja siihen kykenee kuka tahansa. kaikki toki eivät ole ihan niin räiskyviä persoonia eikä tarvitsekaan olla. Näkyvyyttä on myös se kun mietitään tiettyä henkilöä niin tulee lämmin fiilis siitä. Pyrkikään siihen! Pitää kuitenkin muistaa että niiden ulospäin näkyvien asioiden lisäksi täällä tapahtuu todella paljon semmoista jota ei näy ulospäin. Viran hoitamista, foorumityöskentelyä ja vastaavaa. Vaikka te ette nääkkään sitä niin esimiehet näkevät ja ne myös vaikuttavat näihin valintoihin.

Mitä rikkeisiin tulee niin ketään ei lynkata muutamasta pienestä vahingosta. Niitä sattuu ja sen me ymmärrämme. Toinen asia on jos niitä rikkeitä on paljon tai ne ovat vakavia. Silloin ne vaikuttavat ylentymiseen ja näihin palkitsemisiin. Yksi pieni rike silloin tällöin ei vie teiltä mahdollisuutta olla viikon sotilas.

Ihan lyhyet ohjeet siitä miten olla hyvä miehistön jäsen:

1. Ole avoin, keskustele ja osallistu. Kaikkein tärkein asia mitä tähän lisään. Koko Suomen Armeija rakentuu pelkästään tämän kohdan ympärille.
2. Näy. Konemainen värvääminen tai kouluttaminen ei ole näkyvyyttä tai aktiivisuutta. Silloin kun sinut tunnistaa värväys tavasta, olet näkyvä.
3. Ole aktiivinen, tämä ei tarkoita 24/7 osallistumista vaan sitä että sinusta tulee aktiivinen kuva. Älä istu tai idlaa nurkassa hiljaa. Värvää, juttele ja hoida miehistön hommia!
4. Suorita miehistön velvollisuudet omatoimisesti: Värväys, alokaskoulutus ja osallistuminen. Koko homman rakentuu näiden ympärille, loppu on ekstraa.

Nämä perustuvat miehistön oikeuksiin ja velvollisuuksiin, samat ohjeet painotetaan myös Sotilaspoliisille (virkatehtävien lisäksi), mutta se ei tarkoita etteivätkö muutkin voisi näihin pyrkiä!

Palautteen antaminen on tärkeää ja yksikään kuka tänne on laittanut asiaa ei ole tehnyt väärin. Ketään ei lynkata tai haukuta jos kertoo mielipiteensä asiallisesti. Tämä foorumi on hyvä tapa siihen. Esimiehet on toinen varma ja helppo paikka tulla kertomaan epäkohdista. Jokaiselle esimiehelle on painotettu ja sanottu että palautetta pitää ottaa vastaan. Ja jos ei muuten niin kertoo vaikka sitten sille mukavalle ystävälliselle AU kaverille, se kyllä pystyy asian viemään eteenpäin! Lopulta jos ei mihinkään muuhun uskalla luottaa niin on upseeristo. Upseeristossa meidän tehtävämme on puuttua näihin epäkohtiin, samalla tavalla kun miehistöllä on värväys velvollisuuksissa on upseereilla epäkohtien korjaaminen velvollisuuksissa. Upseerille voi AINA sanoa oman huolensa, heitä kivitetään jos eivät osaa siihen asiallisesti vastata!

Pitkä viesti mutta toivottavasti sen jaksatte selata läpi. Tarkoituksena on että tästäkin murheesta nyt päästään yli ja saadaan jatkettua habbo hotellin mahtavimman ja pitkäikäisimmän armeijan ylläpitämistä!

E. Kirjoitusvirheitä
Kuva
Avatar
Kultsigai2
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
Evp kenraali, Suomen Armeijan entinen komentaja
 
Viestit: 1939
Liittynyt: 15.02.2011 16:26

Re: Yleisiä palauteitta

ViestiKirjoittaja @Janari » 15.06.2014 21:00

Sieltä tulikin. Lisäks haluan sanoo että tässä nyt tullut näköjään puheeksi paljonkin tämä minun "toiminnasta karkaaminen" Jos toiminnat ei kiinnostaisi yhtää nii tuskimpa niihi menisin _YHTEENKÄÄN._ Aina vain ei ehdi. Jos on tiedossa että jotain pitää seuraavan 20min aikaan tehdä niin silloin sinne toimintaan ei mennä. Mutta kuten näkyy, oonhan mä toiminnoissa käyny :3 + Spollella muutaki tekemistä ku järjestää sitä toimintaa. Ja tosiaan päivystyskoulutusta ei oo tullu, en tiedä miksi mutta tätä asiaa en tahdo kritisoida. Tulee kun tulee. Ehkä tällä viikolla tosiaan en aktiivisimmillani ole ollut (työt vievät päälle 8h päivästä jne) Joten eipä siinä. Silti oon hoitanu spol-juttuni ja ehtiny niihi toimintoihinkin muutamaan osallistua eikä rikkeen rikettä ole ollut .. En edes muista? Esimiesten kaveri.. Jaa-a. Asialle en voi mitään että olen värvissä juuri niitä henkilöitä jotka pitävät mukavaa keskustelua koko huoneen jujuna, tuskimpa huoneessa kukaan viihtyisi jos keskustelua ei olisi. Joka tapauksessa i'm off. Viikon sotilas-homma haluttiin, se tuli ja nyt valinta meni näin niin en ymmärrä taas tätä esimiesten kritisoimista joka asiasta kuinka he suosivat jotain, eivät hoida asioitaan jne. Ihmisiähä ne on ja varmasti muutakin sisältöä elämässään kuin Suomen Armeija. Itse pidän SA:ta paikkana jossa on mukava hengata ja jutella ihmisille (juu jopa esimiehille, sori.), vapaa-ehtoisena mukavana ajanvietteenä. Semmosena haluankin tämän homman pitää ja tämmöset jutut kun valinta osuu omalle kohdalle on toki aina mukavia ja kerkeää olla siitä iloinen.. 10min? Eksyin forkalle kun drusi minulle asiasta mainitsi ja nään tämmöistä. Miten vain, aion jatkossakin yrittää nähdä tämän mukavana chillaulu-paikkana jonne on kiva tulla ja jakaa päivän kuulumisia mukavan porukan kesken. Ei muutaku onnea sit jokaselle seuraavaan valintaan (y)
Kuva
@Janari
Hyperaktiivi
 
Viestit: 878
Liittynyt: 26.01.2014 20:53
Paikkakunta: Siilinjärvi

EdellinenSeuraava

Paluu Palautteet

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron